Skip to main content

فروش ورق شیروانی

 برای خرید و فروش ورق شیروانی پس از انتخاب نوع و ضخامت ورق و رنگ و آن ابعاد خود را اعلام کنید و یک روزه سفارش خود را به بهترین کیفیت تحویل بگیرید. ورقهای شیروانی معمولا بصورت رول تولید می شود. و بصورت گالوانیزه خام (بدون رنگ) و گالوانیزه رنگی تولید میشود.(البته برای کاربری سقف شیروانی)

برای تبدیل ورقهای رول گالوانیزه به ورقهای پوشش سقف شیروانی از دستگاه های فرمینگ استفاده میشود. دستگاه های فرمینگ انواع مختلفی دارد که ما از نظر ساختار را توضیح نمیدهیم. انواع مختلف از نوع شکل دهی و فرم دهی به ورق را ذکر میکنیم. مثل فرم سینوسی یا کرکره، فرم ذوزنقه، فرم شادولاین، انواع فرمهای طرح سفال و… وجود دارد که ما توانایی ارائه همه آنها را داریم.فروش ورق شیروانی و نصب آن یکی از خدمات ما به شما مشتریان عزیز میباشد.

خرید ورق شیروانی

برای خرید ورق شیروانی برای پوشش سقف سوله یا پوشش ویلاها باید ابتدا اندازه ورق را محاسبه کنید. معمولا در سقف سوله اندازه پل های سوله یا فریم ها به اندازه طول ورق شیروانی است. در سقف ویلا و خرپا پوشش بعد از نصب خرپا ورق سقف شیروانی را از روی خرپا متر میکنند. در سالهای نه چندان دور دستگاه های فرمینگ بصورت دستی کار میکردند. چون دستگاه های دستی معمولا 2 متری بودند لذا ورق ها هم بصورت دو متری بودند. ولی امروزه طول ورقها بصورت سفارش شما تولید و ارائه میشود. در نتیجه نیاز به همپوشانی قدی ورق وجود ندارد. این کار هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. هم اینکه وقتی ورق بصورت یک تکه نصب میشود و از نطر آببندی مطمئن تر است.

طرح سفال جنوا

سفارش خرید ورق شیروانی

فروش ورق شیروانی : ما معمولا سفارش های مشتریان را برای خرید ورق شیروانی حداکثر در 24 ساعت کاری تحویل می دهیم. با بهترین ورق و بهترین فرم با مجرب ترین اکیپ اجرایی نصب ورق شیروانی در خدمت شما هستیم. برای سفارش ورق شیروانی باید دقت لازم را بکار ببرید. زیرا چون ورق ها به طول سفارش شما برش و فرم خورده است. و ورق ها از قبل آماده نیستند.لذا فقط مخصوص شما و کار شما تولید شده است. بنابراین از عودت و مرجوع کردن ورقها خودداری کنید.


فروش و تحویل ورق در تمام ایران با باربری های معتبر

 

برای دیدن قیمتهای محصولات ما کلیک کنید


برای سفارش خرید انواع ورق های شیروانی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

تلفن    021-55089470

فاکس 021-55089471

شماره همراه 09123187618 __ 09126772856

Leave a Reply