Skip to main content

ورق گالوانیزه به ورقی گفته میشود که برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی با روی پوشانده شود. این کار پروسه طولانی دارد و ما قصد نداریم در اینجا به آن بپردازیم. ورق گالوانیزه کاربرد فراوانی دارد که ما فقط به کاربرد آن را در پوشش شیروانی ذکر میکنیم.

1- ورق کرکره

ابتدایی ترین فرم ورق شیروانی که به صورت موج سینوس دره و قله فرم میشود و بطول دلخواه تولید میشود.  از ورق های با عرض 100 و 125 سانتیمتر فرم میشود. که بصورت عرض 100 و 80 سانتی متر مفید تولید میشود. مدت زمان تحویل سفارش از 2 ساعت تا 48 ساعت طول میکشد.

 

ورق سینوسیورق سینوسی

 

2- ورق ذوزنقه

فرم ورق ذوزنقه خیلی شبیه به ورق کرکره است که بصورت شکسته تولید میشود و استقامت بالایی دارد. از نظر آب بندی سقف شیروانی مطمئن ترین فرم ورق شیروانی است. ورق تولید شده از عرض 100 سانتی متر ، 72 سانتی متر مفید پوشش میدهد. ورق تولیدشده با عرض 125 سانتی متر ، 88 سانتی متر سقف را پوشش میدهد. مدت زمان تحویل سفارش از 2 ساعت تا 48 ساعت طول میکشد.

ورق ذوزنقهورق ذوزنقه

 

3- ورق شادولاین

یکی از پرکاربردترین فرم ورقها ورق شادولاین است. که فرمی مستحکم و با پوشش زیاد و مقرون به صرفه ترین فرم ورق گالوانیزه است. از نظر آب بندی هم پوشش عالی دارد. از هر ورق 100 سانتی متری 80 سانتیمتر مفید. از ورق 125 سانتیمتری 102 سانتیمتر مفید پوشش میدهد. از ورق شادولاین بیشتر برای پوشش سوله و خرپا استفاده میشود.مدت زمان تحویل سفارش از 2 ساعت تا 48 ساعت طول میکشد.

ورق شادولاینورق شادولاین ورق شادولاین

4-ورق طرح سفال پالرمو

ورق های طرح سفال پالرمو به صورت خمهای شطرنجی فرم داده میشود. و بسته به طول گامهای ورق آهنکشی میشود. معمولا به اندازه طول دو گام را تیرریزی میکنند. و به دو عرض 100 و 125 سانتیمتری تولید میشود. که از عرض 100 سانتی متر 84 سانتیمتر.  از عرض 125 سانتیمتر 105 سانتیمتر مفید ورق طرح سفال پالرمو تولید میشود. مدت زمان تحویل سفارش از 2 ساعت تا 48 ساعت طول میکشد.

طرح سفال پالرمو طرح سفال پالرموطرح سفال پالرمو

5- ورق طرح سفال جنوا

ورق های طرح سفال جنوا  به صورت خمهای شطرنجی فرم داده میشود و به طول گامهای ورق آهنکشی میشود. ورق طرح سفال جنوا استقامت خیلی بهتری نسبت به طرح سفال پالرمو داراست . آب بندی و هدایت آب خیلی بهتری هم دارد به دلیل دره های عمیق ایجاد شده در ورق. معمولا به اندازه طول دو گام را تیرریزی میکنند. و به دو عرض 100 و 125 سانتیمتری تولید میشود. که از عرض 100 سانتی متر 77سانتیمتر. از عرض 125 سانتیمتر 98سانتیمتر مفید ورق طرح سفال جنوا تولید میشود. مدت زمان تحویل سفارش از 2 ساعت تا 48 ساعت طول میکشد.

طرح سفال جنواطرح سفال جنوا

5- تایل طرح سفال

تایل طرح سفال بطورت تکی تولید میشود. از ورق گالوانیزه بدون رنگ برش و پرس میشود. طبق سفارش رنگ پودری استاتیک زده میشود. تایل طرح سفال به دلیل داشتن رنگ بندی متنوع و فراوان و ایجاد هارمونی جذاب با نمای ساختمان طرفداران زیادی دارد. تایل های طرح سفال در ضخامتهای 0/4 ، 0/5 و 0/6 میلیمتر تولید میشود. به ابعاد 98 سانتی متر طول و 37 سانتیمتر عرض تولید میشود.

تایل طرح سفالتایل طرح سفالتایل طرح سفال

Leave a Reply