Skip to main content

انواع پوشش سقف شیروانی ویلا و  جدیدترین سقف شیروانی ویلا

انوع پوشش شیروانیسالهای متمادی و دهه هاست که از انواع سفال و ایرانیت سیمانی و ورق فلزی برای پوشش سقف شیروانی ویلا استفاده می کردند و امروزه نوع و انواع سقف شیروانی ویلا زیاد شده است در پایین بهترین سقف شیروانی را خدمت شما معرفی میکنیم خواهشا تا آخر این مقاله با ما باشید

 مدل سقف شیروانی ساده

طرفداران خودش را دارد و البته سقف شیروانی ساده زیبایی خاص خودو طرفداران خاص خود را دارد و در این مقاله به معرفی مدلهای سقف شیروانی فلزی و انواع سقف شیروانی فلزی می پردازیم و بهترین سقف شیروانی ویلا را به حظورتان معرفی میکنیم البته سقف شیروانی فلزی انواع مختلفی داردکه دراین مقاله به انواع سقف شیروانی فلزی وبهترین سقف شیروانی فلزی وجدیدترین سقف شیروانی فلزی راحضورتان معرفی می کنیم.

انواع سقف شیروانی فلزی

1-سقف شیروانی فلزی ذوزنقه ای

سقف ذوزنقه.png1به دلیل داشتن خم های مربعی وذوزنقه ای شکل به این نام معروف است.

2-سقف شیروانی فلزی سینوسی

ورق سینوسی

ورق سینوسی

به دلیل داشتن موجهای سینوسی وکرکره ای به این نام معروف است وبرای پوشش سقف سوله وکارگاه های ومرغ داری هابیشترازآن استفاده می شود.

۳-سقف شیروانی فلزی شادولاین

شادولاین

شادولاین

به دلیل داشتن دوموج سینوسی بزرگ چند موج کوچک بین آنها ازقدیم به ورق شادولاین معروف است وبرای پوشش سوله هاوکارگاه ها مناسب است و ازنظرقیمت سقف شیروانی باقیمت سقف شیروانی ذوزنقه ای وقیمت سقف شیروانی سینوسی برابراست وجزء ارزانترین سقف های شیروانی هستند.

ارزانترین سقف شیروانی

این سه نوع پوشش فلزی که در بالا ذکر کردیم جزء ارزانترین سقف شیروانی هستند جنس ورق و ضخامت آنها برابر است با 0.5 میلیمتر با رنگ کوره ای فقط بدلیل آهن مصرفی کمتر در سازه آنها قیمت سقف شیروانی را پایین آورده است .

– سقف شیروانی فلزی ورق طرح سفال

ورق طرح سفال

ورق طرح سفال

ورق سیاه22 بدلیل موج های طولی و عرض که دارد بعد از اتمام کار شبیه به پوشش سفال دیده میشود به همین دلیل به ورق طرح سفال شبیه است .

5

-تایل طرح سفال

بعد از اتمام کار چینش تایلها که ابعاد 40*100 سانتیمتر دارد شبیه به سفال دیده میشود. و در رنگها و ضخامتهای مختلف وجود دارد در پایین بهترین مارکهای تایل طرح سفال را خدمت شما اعلام میکنیم

1-تایل ثامن هنگام خرید به آرم حک شده  روی تایل ها دقت کنید

ثامن

1ثامن

تایل ثامن

2-تایل رایکا

3- تایل الماس

4- تایل پرچین

 

جدیدترین پوشش سقف شیروانی

استندینگ، جدیدترین پوشش سقف فلزی جهان

سقف استندینگاست که شرکت تولیدی سقف سازان همگام با جهان از آن استفاده می شکند و با روش جدید و خاص ساخته می شود و

سقف استندینگ

در محل پروژه فرم دهی میشود و ورقها در حمل و نقل آسیب نمیبیند و دستگاه فرم دهی ورق به محل پروژه انتقال داده می شود و طبق اندازه و طول شیبها ی پروژه فرم

داده میشود و فرم های 3 سانتی عمودی داده میشود و با فاصله

زیاد  و گامهای بزرگ فرم دهی میشود و از نظر آب بندی از جدید ترین تکنولوژی های جهان است و به صورت پیچک آب بندی میشود

Leave a Reply