Skip to main content

اجرای سقف شیروانی و سقف شیبدار

طراحی سقف شیبدار

برای طراحی سقف شیبدار شیروانی نسبت به ابعاد ساختمان مورد نظر استفاده میکنیم. یعنی سقف هر ساختمان نسبت به ابعاد همان ساختمان طراحی و ساخته میشود. هرچه شکستگی ساختمان بیشتر باشد ، سقف شیروانی با ابعاد و شکستگی های مختلف طراحی و اجرا میشود. در اینصورت است که سقف ویلا یا سقف ساختمان زیباتر میشود. لازم به ذکر است که سقف شیروانی و یا شکستگی در سقف شیروانی بهتر است حتما کاربری ساختمانی داشته باشد. در بعضی از سقف های ویلاها و ساختمانها دیده شده است که یک سقف هرم یا گنبدی شکل یا سقف شیروانی دیگر بدون کاربری در ساختمان ایجاد میکنند، ولی چون سقف با ساختمان رابطه پیدا نمیکند و در دراز مدت زیبایی خود را از دست می دهد.

طراحی سقف شیروانی

تهیه مصالح سقف شیروانی

برای تهیه سقف شیروانی از متریال سقف شیروانی که در طراحی انتخاب شده است، استفاده میکنیم .مصالح سقف شیروانی بستگی به شرایط اقلیمی هر منطقه متفاوت است. مصالح سقف شیبدار شیروانی را نسبت به طرح و نقشه و رنگ نما و … رنگ متریال سقف شیروانی ( ورق گالوانیزه ، شینگل، دکرا، سفال و …) انتخاب میشود.

برای تهیه مصالح سقف شیروانی از ما هم قیمت بگیرید

 

طرح سفال جنوا

اجرای سقف شیبدار

برای اجرای سقف شیبدار شیروانی حتما از اکیپ نصاب متخصص سقف شیروانی استفاده کنید. سقف هر ساختمان یکی از حساس ترین قسمت یک ساختمان است. عدم رعایت نکات فنی در نصب ورق سقف شیروانی در بعضی از مواقع غیرقابل جبران می شود. همانطور که در مطالب قبل توضیح دادیم روش نصب انواع ورق های شیروانی با هم متفاوت است و از همه مهمتر انتخاب زاویه شیب و درصد شیب سقف شیروانی است. مثلا در عکس زیر بدلیل وجود نقص در نصب سقف شیروانی و غیرقابل جبران بودن اشتباه مالک محترم مجبور به ایزوگام کردن سقف شیروانی خود شد.

اجرای سقف شیبدارسقف سازان با داشتن رزومه قابل قبول و سابقه کارهای زیاد، دارای اکیپ مجرب و حرفه ای در نصب سقف شیروانی آماده خدمت و مشاوره و ساخت انواع سقف های شیروانی می باشد.

اجرای سقف شیبدار

هزینه اجرای سقف شیبدار

برای محاسبه هزینه اجرای سقف شیبدار و شیروانی در مطالب بعدی به اختصار خواهیم نوشت. البته برای کسب قیمت مناسب با شماره های دفتر ما تماس بگیرید

021-55089470

فاکس 55089471

 

Leave a Reply