Skip to main content

عایق بودن سقف های شیروانی خاصیت جدیدی است که امروزه با پیشرفت علم برای سقف های شیروانی در نظر گرفته شده است.

عایق بودن سقف های شیروانی به دلایل مختلفی انتخاب می شود که این دلایل به شرح زیر می باشد:

۱- با افزایش جمعیت و وجود ساختمان های زیاد در اطراف منزل خود، سر و صدا های زیادی به منزل خود وارد می شود که اکثر افراد از این وضعیت راضی نیستند و به دنبال کم کردن سر و صدا هستند و تصمیم می گیرند دیوار ها و سقف های منزل خود را عایق بندی کنند به همین دلیل عایق بودن سقف های شیروانی سبب می شود که سر و صدا های ناشی از محیط اطراف به داخل منزل نفوذ پیدا نکند و آرامش افراد را بهم نریزد.

عایق سقف شیروانی

خاصیت عایق بودن در سقف شیروانی

عایق سقف شیروانی

۲- نوع دیگری از عایق بندی سقف های شیروانی وجود دارد که در برابر آتش سوزی و گرما مقاومت نشان می دهد و از بزرگ تر شدن محل آتش سوزی جلوگیری می کنند و برخی از آن ها با انتشار گاز هایی باعث خاموش شدن آتش می شود. این نوع عایق بندی از ورود سرما یا گرما به داخل منزل نیز خودداری می کند و در نقاطی در کشور مانند شمال کشور که در فصل تابستان هوا به صورت شرجی می باشد، از وارد شدن گرما و رطوبت به داخل منزل خودداری می کنند همچنین در فصل سرما از وارد شدن سرما به داخل منزل جلوگیری می کند به همین دلایل این نوع عایق بندی سقف های شیروانی طرفداران بسیار زیادی دارد.

سقف شیبدار عایق

سقف های شیبدار عایق سقف های جدیدی می باشد که به تازگی در بازار عرضه شده و در حین ساخت آن ها از انواع مصالح ساختمانی بهره می برند و یکی از بهترین

 

Leave a Reply