Skip to main content

حفاظ الکتریکی و نرده برقی برای امنیت ویلا و کارخانه

پروژه اجرا شده ویلا، مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان 306 شرقی

حفاظت از باغ و امنیت ویلا به کمک فنس و حفاظ الکتریکی و نرده برقی برای امنیت ویلا و کارخانه الکتریکی، سیستمی مدرن، هوشمند و اقتصادی که استفاده از آن رویه ای رایج و شناخته شده در ایران و دنیا و جایگزین مطمئن روش های سنتی حفاظت از اماکن  و امنیت ویلا و کارخانه خصوصی  و عمومی می باشد و در نقاط مختلف دنیا برای حفاظت از باغ و ویلا به کرات جهت تامین امنیت اماکن خصوصی، و امنیت ویلاها و باغ ویلاها استفاده گردیده است.

با توجه به سابقه 15 سال فعالیت شرکت ایمن حصار پویا و تجارب مفید کسب شده در طی سالیان و در خواست های متعدد هموطنان در نمایشگاه ها و یا در جلسات حضوری مختلف، این شرکت در راستای تامین امنیت و منافع مشتریان و رفع دغدغه ها و نیاز های امنیتی آنان نسبت به طراحی و تولید فنس الکتریکی بازدارنده ، کارآمد ، بهینه و با کاربری آسان و سهولت استفاده برای عموم هموطنان جهت حفاظت موثر اماکن خصوصی از قبیل ویلاها ، خانه های مسکونی و باغ ویلاها ، نموده است . این سیستم در راستای استفاده و بهره برداری همگانی از مزایای فنس الکتریکی به صورت کاملا ساده سازی شده و با بهره برداری آسان ، با دیدگاه اقتصادی و به صرفه مالی ، با حداکثر زیبایی و با استاندارد های روز دنیا طراحی گردیده است.
نحوه عملکرد فنس الکتریکی باغ و ویلا
در فنس الکتریکی باغ و ویلا ابتدا کل محیط به دو زون تقسیم شده و سپس پایه های محصول در فواصل 2 الی 4 متری به تنهایی یا درکنار سایر حفاظ ها نصب شده و مفتول های فولادی گالوانیزه گرم و تحت کشش به فاصله 10 سانتی متر و موازی هم از میان عایق های پایه های میانی عبور داده شده و از طریق پایه های ابتدایی و انتهایی با کشنده و قلاب مخصوص کشیده و محکم می گردد.

به محض برخورد سارق به هر یک از زون ها علاوه بر وارد آمدن شوک دردناک و ایمن به فرد، آژیر و پروژکتور فعال شده و زون مورد تعارض از طریق اس ام اس به مالک یا نیروی انتظامی و سایر افراد تا هشت شماره دلخواه ارسال می گردد. طراحی زیبا و شیک، قابلیت انتخاب پایه ها به رنگ دلخواه و متناسب با محیط و استحکام و دوام بالا از ویژگی های بارز این سیستم می باشد.

مزایای فنس الکتریکی باغ و  امنیت ویلا

پروژه اجرا شده ویلا، زاهدان، ایرانشهر

قابلیت طراحی فنس الکتریکی متناسب با بودجه خانوار، با ارتفاع و متراژ دلخواه
قابلیت نصب به تنهایی یا در کنار سایر حفاظ های سنتی بر روی دیوار و یا سطح زمین
نصب آسان و سریع و آموزش رایگان جهت استفاده
دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پشتیبانی و نگهداری
قابلیت اتصال به سیستم های امنیتی موجود
قابلیت فعال و غیرفعال نمودن سیستم و یا زون موردنظر در مواقع نیاز
قابلیت ارسال پیامک هشدار تا هشت شماره و انتخاب مخاطب دلخواه
قابلیت روشن و خاموش نمودن آژیر و پروژکتور از طریق تلفن همراه
قابلیت تعیین مدت زمان فعال بودن آژیر و پروژکتور در مواقع حوادث
قابلیت روشن و خاموش نمودن آژیر و پروژکتور از طریق تلفن همراه

Leave a Reply