Skip to main content

قیمت سقف شیروانی

قیمت سقف شیروانی به مسایل مختلفی مثل نوع جنس پوشش سقف شیروانی(هر ورق شیروانی معمولا آهنکشی خاص خود را نیاز دارد)و در  کل هر متر سقف شیروانی حدود 12 کیلوگرم پروفیل نیاز دارد و 5 کیلو گرم ورق شیروانی نیاز دارد و در قیمت سقف شیروانی تاثیر گذار است ونوع جنس سازه و ابعاد سازه(هرچه ابعاد خرپا بزرگترباشد آهن بیشتری نیاز دارد) و قیمت سقف شیروانی بالاتر میشود

انواع شیروانی فلزی

همان‌طور که پیش از این اشاره کردیم، از ورق گالوانیزه به عنوان یکی از رایج ترین انواع پوشش سقف شیبدار فلزی استفاده می‌شود اما ورق‌های گالوانیزه نیز خود به دو نوع سفالی و شادولین تقسیم می‌شوند. لازم به ذکر است که نوع اول این ورق‌ها از جنس سفال نیستند و تنها به شکل سفال تولید و به بازار عرضه شده‌اند. ورق‌های پالرمو، جنوا و پرچین جزو این دسته محسوب می‌شوند.
نوع دوم یعنی ورق‌های شادولین شامل سقف‌های شیروانی ذوزنقه‌ای، سینوسی و … می‌شوند.
در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع شیروانی فلزی آشنا کنیم. و قیمت سقف شیروانی با آنها را اعلام کنیم

سقف شیروانی کرکره ای یا سینوسی

سقف سینوسی یکی از پرکاربردترین انواع شیروانی‌های فلزی است. این نوع سقف در ظاهر به موج‌های نمودار سینوسی شباهت دارد و به این دلیل به نام سقف سینوسی شناخته شده است. سقف‌های شیروانی سینوسی در رنگ‌های مختلف به فروش می‌رسند. رنگ‌بندی جذاب آن‌ها باعث می‌شود تا تاثیر قابل ملاحظه‌ای در بهبود نمای ظاهری ساختمان داشته باشند. استفاده از سقف‌های شیروانی سینوسی از لحاظ مالی برای سازندگان ساختمان، مقرون به صرفه خواهد بود.

ورق گالوانیزه سینوسی

ورق سینوسی

سقف شیروانی ذوزنقه ای

سقف‌های ذوزنقه‌ای یکی دیگر از انواع سقف‌های شیروانی هستند. همان‌طور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید، این سقف‌ها دارای طرحی ذوزنقه مانند در عرض خود هستند و به همین دلیل، اینگونه نام‌گذاری شده‌اند. لازم به ذکر است که طرح خاص این سقف باعث شده تا مقاومت آن در برابر فشار افزایش پیدا کند.
تنها تفاوت این نوع سقف با سقف‌های سینوسی در میزان مقاومت و شکل ظاهری آن است. همچنین باید بدانید که این نوع شیروانی در برابر زلزله مقاوم بوده و پس از تماس با آب برف و باران به هیچ عنوان زنگ نمی‌زند.
از سقف‌های شیروانی ذوزنقه‌ای برای ساخت سقف ویلاها، سوله‌های صنعتی، سوله‌های ورزشی و بسیاری موارد دیگر استفاده می‌شود. و قیمت آن با قیمت سقف شیروانی سینوسی تقریبا برببر است.

فروش ورق شیروانی

اجرای ورق ذوزنقه

سقف شیروانی پالرمو

شیروانی‌های پالرمو یکی از زیباترین انواع شیروانی‌های فلزی هستند. این نوع سقف، طرحی مانند سقف‌های سفالی دارد و به همین علت هم استفاده از آن، نمای جذاب و جالب توجهی را به ساختمان می‌دهد. و بدلیل آهن مصرفی بیشترآن نسبت به سقف شیروانی سینوسی و ذوزنقه  قیمت سقف شیروانی طرح سفال گرانتر است

ورق پالرمو

سقف شیروانی جنوا

سقف شیروانی جنوا با شیروانی پالرمو شباهت‌هایی دارد اما بزرگ‌ترین تفاوت آن‌ها در شکل ظاهری آن‌هاست. همان‌طور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید، سقف‌های جنوا به شکل شطرنجی فرم داده می‌شوند.
بهتر است بدانید که شیروانی جنوا در مقایسه با شیروانی پالرمو از مقاومت بالاتری برخوردار است. همچنین شکل ظاهری آن باعث شده تا قدرت هدایت آب در آن بیشتر از سایر مدل‌های سقف شیروانی فلزی باشد. استفاده از شیروانی‌های جنوا به کاهش هزینه نهایی ساختمان کمک می‌کند.
شما می‌توانید از شیروانی جنوا برای پوشاندن سقف بیرونی انواع مختلف ساختمان‌ها مانند ویلا، سوله، خانه و مواردی از این دست بهره بگیرید.و قیمت سقف شیروانی جنوا تقریبا برابر با قیمت سقف شیروانی پالرمو میباشد.

ورق گالوانیزه طرح سفال جنوا

Leave a Reply