Skip to main content

سقف شیروانی لاکچری و ویلای لاکچری و ویلا ی مدرن

چه نوع متریالی برای سقف شیروانی لاکچری ویلای مدرن و ویلای لاکچری کاربرد دارد

و دوام و کیفیت بالاتری خواهد داشت؟ برای ساختن یک سقف شیروانی لاکچری ویلای لاکچری مدرن موارد مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین  و جدیدترین آنها سقف استندینگ می باشد.

ورق شیروانی استندلینگ

ا ورق استندینگ جدیدترین ورق شیروانی[saswp_tiny_multiple_faq headline-0=”h2″ question-0=”” answer-0=”” image-0=”5869″ count=”1″ html=”true”][saswp_tiny_howto headline-0=”h2″ step_title-0=”” step_description-0=”” image-0=”5860″ count=”1″ html=”true” days=”” hours=”” minutes=”” cost_currency=”” cost=”” description=””] جهان

در واقع شیروانی  لاکچری و ویلا ی لاکچری و بام شیروانی بیشتر در مناطق شمالی کشور کاربرد دارد و اکثرا افراد جهت ساخت سقف ویلاهای خود از این سازه ها استفاده می نمایند.

لازم به ذکر است که میزان بارندگی در این مناطق بالا بوده و با در نظر گرفتن آب و هوای مرطوب می بایست در انتخاب جنس و نوع متریال سقف های شیروانی خانه ها دقت شود و بهترین و مناسب ترین نوع بام به کار برده شود.

ورق استندینگ از بهترین و پرطرفدار ترین  و جدیدترین شیروانی  لاکچری در جهان می باشد که به درز ایستاده  معروف است. ما همگام با جهان تکنولوژی ساخت و نصب ورق لاکچری استندینگ را در اختیار داریم با ما کار با حرفه ای ها را تجربه کنید.

به عبارتی یک سقف ویلای لاکچری و مدرن باید به نوعی باشد که عایق مناسبی در برابر جمع شدن آب و نفوذ آن به داخل سازه باشد، پس باید از تمامی تکنیک های ساخت سقف شیبدار در هنگام تولید آن استفاده شده باشد.

شیروانی نوعی روش ساخت سقف است که در سازه های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد، و برعکس سازه های دیگر در این سازه از مدل ساخت سقف های چهارگوش، سه گوش . زاویه دار تقلید می شود، این مدل طراحی، آب باران جمع شده و مانع نفوذ آن به داخل می شود.

سقف های شیروانی از دسته بام های کاذب محسوب میشوند، و در هنگام اجرای آنها با توجه به شرایط آب و هوایی و میزان رطوبت در هوا از زاویه ۱۵ تا ۷۰ درجه استفاده میشود. و برای بدست آوردن بهترین و دقیق ترین زاویه و شیب اینجا را مطالعه کنید

مطالعه بیشتر اجرای شیروانی لاکچری نمای ساختمان

هرچقدر مقدار بارش در منطقه بیشتر باشد شیب بام نیز بیشتر خواهد شد، زیرا در غیر این صورت دفع آب امکان پذیر نمی باشد.

در شیروانی ویلا از روبرو تصویری مثلثی مشخص است ولی از بالای سازه تصویری به شکل هرم و منشور دیده خواهد شد.

شیروانی با سادگی که دارند نمای زیبایی را به ساختمان می بخشند به شکلی که امروزه از این سازه بسیار استفاده شده و در بین متریال و نوع های مختلف این بام، تایل طرح سفال و یا طرح سفال گالوانیزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

نصب دکرا

تایل طرح سفال گالوانیزه

انواع سقف شیروانی

ورق طرح سفال گالوانیزه

Leave a Reply